Κυριακή 16 Απριλίου 2017

Χριστός Ανέστη φίλοι μου!


Ανέστη φίλοι μου και φέτος άναψε το Θείο Φως και εύχομαι να ανάβει όσο ζούμε και όσο θα ζουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας.
Σας εύχομαι Ανάσταση ψυχής και όλος ο κόσμος να είναι καλά, τα παιδιά να είναι ευτυχισμένα και η Ειρήνη να βασιλεύει στη Γη μας.
Με τις κόρες μου φίλες μας περάσαμε το βράδυ και αύριο στης Ιωάννας μας με το αρνάκι που ψήνει τώρα ο Δημήτρης και τα όσα ετοιμάζει εκείνη. 
Τη Δευτέρα έχω εκδρομούλα στο Λαχανά καλεσμένη από το συμπέθερο μας σε...Ποντιακό γλέντι, ε! κάποια φωτογραφία θα σας την δείξω αν τραβήξω βέβαια!
Ευχαριστώ για τις τόσες ευχές σας σε μηνύματα και τηλεφωνήματα , η αγάπη σας με σκεπάζει σαν ζεστή αγκαλιά και σας την ανταποδίδω.
Χριστός Ανέστη φίλοι μου και του χρόνου γεροί να μιλάμε πάλι για..λαμπάδες, τσουρέκια και αυγά!!!!
Αχτιδένια φιλάκια!

9 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

αγαπη αγαπη αγαπη και υγεια

ποιώ - ελένη είπε...

Καλό Πάσχα με υγεία και πολλές αντοχές

Σε φιλώ πολύ Αχτιδα μου

ποιώ - ελένη είπε...

Καλό Πάσχα με υγεία και πολλές αντοχές

Σε φιλώ πολύ Αχτιδα μου

Ριτα είπε...

Xρονια πολλα κυρια Αχτιδα, να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να εισαι παντα αυθεντικη. Εισαι σπανιος ανθρωπος!!

Αμαλία είπε...

Γλυκειά μου Αχτιδούλα.

Αληθώς ο Κύριος. Να έχετε όλοι σας υγεία και αγάπη.
Καλά να περάσεις.
Φιλιά σε όλους σας και στην μυτούλα της.

Δημιουργία είπε...

Αληθώς Ανέστη Γεωργία μου, χρονια πολλά και καλά. Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χριστός Ανέστη φιλεναδα μου με υγεια να χαιρεστε τα παιδια και τα εγγονια σας να είστε όλοι καλά αυτο ειναι το ζητουμενο και η αγαπη να πλυμηριζει τις καρδιες σας.. να περασεις και αυριο ομορφα !!και του χρονου..!!!
Και ποσο θα συμφωνησω με αυτα που εγραψες στην προυγουμενη αναρτηση σου... και εγω μαζι σου αχτιδα μου..!!! θα τα πουμε ναι; φιλακιααα!!

BUTTERFLY είπε...

Αληθως ο Κυριος! Και του χρονου!

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ..ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ..
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ...ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!!!!