Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Για το μπαζάρ της Άρτου και Δράσης...



Τα γούρια καραβάκια μου καλοτάξιδα στο χρόνο που θα έρθει μου τρώνε το ενδιαφέρον και το χρόνο μου στο εργαστήρι φίλοι μου!
Επέστρεψα φορτωμένη με διάθεση για το επόμενο μπαζάρ του Άρτος και Δράση που μου έστειλε βέβαια αφίσα μας..δεν μπορώ να ανοίξω , να μεταφέρω και να σας τη δείξω!!!!!! Το μπαζάρ αυτό γίνεται με τη φιλοξενία του σε σχολεία και θα πραγματοποιηθεί :

                     Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 
                             10 πμ -15 μμ
               στην Ευρωγνώση Καλαμαριάς 
                 Ι. Πασαλίδη 77 και Κομνηνών                                 Πεζόδρομος Καλαμαριάς
  τα έσοδα θα διατεθούν στο Σωματείο
                            Άρτος και Δράση 
             για τη σίτιση απόρων οικογενειών.

Όπως βλέπετε..πτωχό το σωματείο, πτωχό και το μπαζάρ αυτό σε ελάχιστες ώρες όμως εγώ θα βοηθήσω όσο μπορώ και το μόνο που μπορώ να ζητήσω από εσάς είναι στο λίγο χρόνο που έχουμε να βοηθήσετε με τη παρουσία σας εσείς της πόλης μας και ίσως..ίσως λέω αν μπορέσετε να στείλετε κάτι λίγο από τις δημιουργίες σας.
                              Η διεύθυνση να σταλούν είναι  
                                          Γεωργία Μανασή 
                                      Τύφωνος 14 Χαριλάου 
                                    Θεσσαλονίκη  ΤΚ.54249
Ο άνδρας μου ελαφρά αρρωστούλης με το ζόρι τον κράτησα σπίτι οπότε..είμαι προετοιμασμένη για μία κουζίνα..χαμό , για φαγητά, για πίτες , για αχ! βαχ! που το έχουν οι άνδρες στο τσεπάκι τους!
Όταν παντρεύτηκαν οι κόρες μου λίγο καιρό μετά κρυολόγησε ο ένας γαμπρός μου! Είδα τη κόρη μου στεναχωρημένη και...σκασμένη.Την ρώτησα τι έχει και μου είπε ότι ο άνδρας της γκρινιάζει και βογκάει με ένα 37.3..
-Άσε της λέω..θα σου πω τι ακριβώς λέει ο ανδρούλης σου!!!
-Πεθαίνω, με χάνεις, μένεις χήρα, είμαι του ..θανατά..τι κακό με βρήκε!!!!!!
-Μαμά..αυτά ακριβώς λέει!
-Αγάπη μου ..είναι πατέντα των ανδρών όταν αρρωσταίνουν, κάνε πως τον πιστεύεις, φόρτωσε τον με περιποίηση και..φιλάκια, τσάι και βιταμίνες βάλε του ταινίες που ..βαριέται, τάισε τον σούπες ελαφριές, απαγόρευσε του το τσιγάρο  και σου υπόσχομαι ότι θα γίνει περδίκι!
Δια του λόγου το αληθές..ο Δημήτρης μου είναι κι όλας στη κουζίνα και...μαγειρεύει όσο εγώ γράφω στον υπολογιστή!
Φίλοι μου πάω να χωθώ στο εργαστήρι αφού τον ..πότισα φάρμακο και βιταμίνες και..σίγουρα σήμερα το κιλό επιπλέον θα το πάρω!!!!
                                       Αχτιδένια φιλάκια!

22 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Υπέροχα τα γούρια σου!!!!!!!!!!
Καλή δύναμη και καλή συνέχεια για το νέο αυτό μπαζάρ!!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Πόσο δίκιο έχεις Αχτίδα !!!!Ακριβώς έτσι είναι οι άντρες όλοι με ένα 37,3 !!! Τα γούρια σου είναι καταπληκτικά !!! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ !!!! Φιλιά !!!

airis είπε...

Πανέμορφα τα καραβάκια σου!
Μέσα σε όλες τις τις δράσεις...Μπράβο αχτίδα μου!
Φιλιά!

AgapameAnDolmas είπε...

τα γούρια αυτ ακάναν θραύση και στο μαπζαρ της κοζανης!!! αχ αυτοι οι αντρες!! χειροτεροι απο μικρα παιδια!!! καλη δυναμη στο νεο μπαζαρ σας!!! καλη επιτυχια!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

μοναδικα τα γουρια σου φιλεναδα οπως παντα αχα και ναμουν εκειδαπα να τρεξω στα παζαρια σς να σας σφιχταγκαλιασω , οσο για το κορίτσι μας , καλε ολα τα αγορακια απο 9-99 , οταν αρρωσταινουν σκαντζοχοιροι γινονται σε φιλω αχτιδενια μου !!!!!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

Περαστικουλια και καλες δημιουργιες Αχτιδουλα μου!Καλο βραδυ!

Hengeo είπε...

Ισχύει ότι εμείς οι άντρες είμαστε λίγο φοβητσιάρηδες στα θέματα υγείας, από την άλλη όμως δεν τρέχουμε πανικόβλητοι όταν βλέπουμε κατσαρίδα, ο καθένας με τις ευαισθησίες του, χαχα!

Καληνύχτα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marie-Anne έχω δίκιο λοιπόν!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marie-Anne έχω δίκιο λοιπόν!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ airis, χάρηκα που γίναμε φίλες και στο fb τουλάχιστον εκεί μπορώ να σου γράφω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, ευχαριστώ γλυκιά μου όλη μέρα φτιάχνω γούρια!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ AgapameAnDolmas, πριν λίγο έκανε ..κιμμαδόπιτες!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilise, σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ, καλέ του πέρασε κι όλας, με πήγε βόλτα να πάρω χρώματα και έκανε και..πίτα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γιώργος - Hengeo, απόλυτο..απόλυτο δίκιο..που να δεις εμένα αν δω..κατσαρίδα..χαμός..γι' αυτό στο σπίτι μου δεν υπάρχει ούτε..ίχνος τους..γιατί αν δω έστω μία θα..μετακομίσω!Αν σου έλεγα τι φάρσες μου έχει κάνει ο άνδρας μου με κατσαρίδες..

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Γιωργία μου περαστικα στο μωρό σου ...μα πόσο παιδια γίνονται πια αυτοί οι αντρες οταν αρωστήσουν .χι.χι.χρυσοχέρα μου
τα γουρακια σουπολύ όμορφα και σίγουρα ...θα εξαφανιστούν στο παζαρι.....θα προσπαθήσω και εγώ να κάνω κατι..πολύ καλα έκανες και εγραψες γι αυτό...φιλάκιααααα!!

Hfaistiwnas είπε...

ε μα έτσι είναι οι άνδρες, τώρα θα τους μάθετε;;; με ένα 37 στο κρεβάτι πέφτουν! χαχαχαχα! Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Τα γουρια σου ειναι πανεμορφα. Περαστικα στον Δημητρη.Βασιλικη Ωραιοκαστρο.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

μπραβο για την ενεργη σου δραση παντα αγαπημενη μου!

el.mar είπε...

Αχτιδούλα μου σου στέλνω ένα μεγάλο γλυκό κουνελένιο φιλί!!!!!!

ANNA FLO είπε...

Όμορφα και αυτά τα γούρια σου....τι να λέω τώρα, μ'αρέσει πολύ η δουλειά σου και δεν κάνω κομπλιμέντα.
Περαστικά εύχομαι στον Δημήτρη σου και στ'αλήθεια οι άντρες πώς κάνουν έτσι όταν αρρωσταίνουν!!!!!!!!!!Και δεν το παραδέχονται βρε παιδί μου.....χαχαχα
Καλή επιτυχία και σ'αυτό το μπαζάρ και καλή συνέχεια

Pepi είπε...

Πολύ ωραία και αυτά τα γούρια σου, Αχτίδα !! Μέσα σ'όλα είσαι και μπράβο σου και γι'αυτη τη προσφορά σου!! Φιλιά και καλή ανάρρωση στους άντρες της οικογένειας !!!