Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Ένας ακόμη κουμπαράς και..κτλ..!


Έχω στοιχειώσει στο μικρό μου εργαστήρι αυτές τις μέρες  ιδιαίτερα χθες που δεν βγήκα από το σπίτι .Ένα γραφείο γεμάτο υλικά..χαμός..ένας κουμπαράς γεννήθηκε καθώς και ένα σωρό μικρές κατασκευές και φάκελοι με κάρτες και δωράκια που ετοιμάζω..


Ένα κουτί από δώρο που μου άρεσε και κράτησα αρκετό καιρό σαν ..γνήσια παλιομαζώχτρα που έχω γίνει..Λίγα κομματάκια δαντέλες κεντημένες κομμένες με ψαλιδάκι, λίγα κρυσταλάκια από παλιές δουλειές μου βιτρό, κορδέλες, σατέν..χαντρούλες..να το αποτέλεσμα!


Λίγα ημερολόγια που ζωγράφισα και συγχρόνως διακόσμησα με πήλινα μικρά αστέρια και σπιτάκια που φτιάχνω..ελπίζω εκεί που θα τα χαρίσω να τους αρέσουν!


Ζωγράφισα και λίγες καρτούλες γιατί ..αν σας πω τι έπαθα θα γελάτε! Αγόρασα ένα σωρό κάρτες και μικρές για δωράκια και..ξέχασα που τις έβαλα..έχω φάει όλο το σπίτι.. Θυμάμαι που τις έβαλα μέσα σε ένα διαφανές για προστασία και...και...κενό.. Τι να γίνει..θα τις βρω του..χρόνου!


Μερικά γούρια με καφέ πηλό που έφτιαξα με κουπ που μου έδωσε η φίλη μου Ολίνα.. αυτό συγκεκριμένα είναι φτιαγμένο για τη φίλη μου το Δρομάκι..και της το δείχνω για να βιάζεται να με συναντήσει!!!
Έφτιαξα και τηγανίτες με μπρόκολο για συμπλήρωμα το μεσημέρι και σας δείχνω το πως τις έφτιαξα στο άλλο μου μπλοκόσπιτο ..στη κουζίνα μας!
Αχτιδένια φιλάκια φίλοι μου..κρύο κρύο σήμερα..καιρός για..δύο!

23 σχόλια:

el.mar είπε...

Ωραία πραγματάκια έκανες πάλι..το ημερολόγιο πολύ όμορφο!!!Εκεί που δε το περιμένεις θα βρείς τις κάρτες!!
Φιλιά!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΧΑΡΑ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

Φένια είπε...

Μπράβο Αχτίδα, πάντα αεικίνητη και πάντα θέλεις να δίνεις χαρα στους άλλους.

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Θα βρεθούν Αχτίδα μου, αλλά όπως συμβαίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις θα τις βρεις σε ένα σημείο που θα είναι πολύ κοντά σου, αλλά μετά τις γιορτές ή αφού έχεις ήδη φτιάξει εσύ άλλες!
Όμορφες και οι νέες σου κατασκευές..
Καλή συνέχεια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ el.mar , να φανταστείς ότι είναι ολόκληρο πακέτο...έχω γίνει ξεχασιάρα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Rena Christodoulou , έχω έναν ακόμη στα..σκαριά μα θα δούμε πότε θα τον τελειώσω.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Φένια μου θέλω να στέλνω μικρά ενθύμια σε όλους..αν θες στείλε και εσύ τη διεύθυνση σου και θα σου στείλω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΥΔΟΚΙΑ, το παθαίνω συνέχεια ξέρεις..βάζω κάπου πράγματα και τα βρίσκω σε χρόνο άσχετο.Μία χρονιά έβαλα όλες τις ομπρέλες κάπου και το..ξέχασα.Ένα χρόνο ήμουνα χωρίς ομπρέλα!

Hfaistiwnas είπε...

Αχ αυτό το έχω πάθει και εγώ! Όχι με κάρτες αλλά με άλλα πράγματα που συνήθως ξεχνάω που τα βάζω! Αν είναι δυνατόν!
Όλα ένα και ένα! Πως φαίνεται άμα έχεις όρεξη ε;;;

Unknown είπε...

Αχτιδα καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!!!
Οι δημιουργίες σου ειναι πολύ ώραιες και για καλό σκοπό.
Καλή συνέχεια Δήμητρα!!!

Ανώνυμος είπε...

γουστοζικος ο κουμπαρας!!θα το θυμηθεις αλλα ποτε!ολοι το παθαινουμε!πολλα φιλακια!βασω λαρισα

Ειρήνη Ε. είπε...

Αχτίδα, όλα όσα έφτιαξες είναι όμορφα και με γούστο, όπως πάντα. Το κουτί, είναι ιδιαίτερα ρομαντικό, αλλά και το γούρι στο τέλος της ανάρτησής σου, γουστόζικο. Όσο για τις κάρτες, μην στενάχωριέσαι. Θα βρεθούν, στο χέρι τους είναι; Το πολύ πολύ, να τις έχεις στοκ για του χρόνου!!!
Καλό βράδυ.

Marina είπε...

Όμορφα...όλα όμορφα!!!Πόσο σε χαίρομαι όταν δημιουργείς...!!!!
Κρύο δε λές τίποτα!!! Εδώ 5 βαθμούς είχαμε σήμερα!

Pepi είπε...

Ολα είναι καταπληκτικά! Πραγματικά μοναδικές δημιουργίες! Να'σαι καλά, Αχτίδα!

Unknown είπε...

πάντα τόσο δημιουργική!!!Μπράβο Αχτίδα για όλα-)))
πολλά φιλιά-)

Admin είπε...

Καλημέρα! Νατος και ο καινούριος κουμπαράς! Τί δοτικός άνθρωπος είστε κυρία Γεωργία, σας θαυμάζω!
Πολλά φιλιά Βικτώρια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, καλημέρα φίλε μου ..ακόμα να τις βρω..του χρόνου μάλλον!!!

@ Vickie Dimitra, ότι μπορεί ο καθένας μας οφείλει να το κάνει γλυκιά μου..

@ Βάσω Λάρισα, καλημέρα κοριτσάκι εύχομαι να έχεις ένα καλό ΣΚ.

@ Ειρήνη Ε, ευχαριστώ φίλη μου όσο για τις κάρτες..όπως λέω..του χρόνου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marina μου θυμάμαι πάντα εκείνη την ατελείωτη απογευματινή υγρή ψιλλοβροχή!!!

@ Pepi μου καλημερα και σ' ευχαριστώ.

@ Christa Mavropoulou, δεν ξεχνιέται μία εργασία που με απασχλούσε ώρες ολόκληρες κάθε μέρα..μου λείπει.

@ Mama Greece, εγώ δεν έκανα τίποτε..άλλες έχουν φτιάξει δεκάδες!!!!

ikaxela είπε...

Καλημέρα, σε χαίρομαι. Τι διάθεση, τι δημιουργικότητα! Καλή συνέχεια και φιλιά πολλά!!!!!

Unknown είπε...

ολα ομορφα ολα!! κ παντα η ιδια απορια μα ποτεεεεεε τα προλαβαινεις ολα αχτιδουλα μου??? μπραβο σου.χρυσοχερα

Ανώνυμος είπε...

@αχτιδα,τέλεια όλα μανούλα μου!κ οι καρτούλες απίθανες !θέλω κ εγ΄ω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μου λείπετε!!!!!!!!!!!!!!1

Fanypap είπε...

Ένα σωρό πανέμορφα πραγματάκια ετοίμασες πάλι γλυκιά μου Αχτιδα!!!Δεν σε προλαβαίνω!! φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

despina είπε...

Αχ τι όμορφα πραγματάκια έφτιαξες!!!!!καλή σου μέρα!!!!φιλιά!!!!